Wędliny takie jak kiedyś mają nowy adres w internecie

W ślad za rozpoczętą w czerwcu kampanią reklamową marki KRAKUS, ruszyła nowa strona internetowa www.krakus.com

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod tym adresem uruchomiono globalny serwis marki, utrzymany w estetyce i klimacie odświeżonego wizerunku Krakusa. Motywem przewodnim są w nim elementy identyfikacji wizualnej marki, z hasłem "wędliny takie jak kiedyś" - przewodnim motywem kampanii.

Na animowanej stronie można obejrzeć film reklamowy, który jest fundamentem trwającej kampanii, ściągnąć tapety i wygaszacze nawiązujące do image'u marki oraz zapoznać się ze szczegółami letniej promocji konsumenckiej "Pewna waluta Krakusa".

Strona, na razie dostępna w języku polskim, wzbogaci się wkrótce o wersję anglojęzyczną. Będzie także systematycznie uzupełniana o szczegółowe prezentacje produktów marki KRAKUS - zarówno wędlin (takich jak kiedyś) oraz marynat.

Stronę www.krakus.com przygotowała firma Sympatico, którą kieruje Łukasz Płociniczak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji