Nowe reklamy BMW przekonują, że jazda samochodem tej marki oznacza ekscytującą, niezapomnianą przygodę, a ponadto jest szybsza i bardziej komfortowa niż przemieszczane się helikopterem czy na koniu. Kwintesencją takiego przekazu jest hasło „Wejdź do świata BMW”.
Kampania podkreśla też, że model BMW X6 w ramach oferty BMW Comfort Lease jest dostępny już za 2,6 tys. zł miesięcznie. Ponadto samochód będzie prezentowany podczas targów Motor Show Poznań od 8 do 12 kwietnia br., o czym informują reklamy pod hasłem „I M Back”.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji (spot 30-sekundowy w Polsacie, TVN, TVP, TVP2), kinach (spot 60-sekundowy w kinach Helios i Multikino), internecie (bannery i reklamy rich media), prasie oraz na outdoorze (m.in. billboardy i blacklighty). BMW Polska nie podaje, jak długo będą prowadzone działania.
Adaptacją spotów oraz kreację reklam prasowych, internetowych i outdoorowych zajęła się agencja MAB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











