Działania promujące "Godzinę dla Ziemi", które Partner of Promotion rozpoczyna dla WWF, mają za zadanie zwrócić uwagę opinii społecznej na problem globalnego ocieplenia. Ich celem jest również samo wsparcie akcji, w ramach której 27 marca o godz. 20:30 na całym świecie ma zostać wyłączone światło.
W ramach kampanii promującej "Godzinę dla Ziemi" od końca stycznia w telewizji i internecie będzie emitowany 30-sekundowy spot, w którym do wzięcia udziału w akcji zachęcać będzie kilkadziesiąt polskich gwiazd, m.in. Dorota Wellman, Hubert Urbański i Piotr Najsztub. Ogół działań - realizowanych na zasadzie non profit - obejmie wszystkie media.
Poprzednia duża kampania WWF w Polsce dotyczyła ochrony polskich wilków (więcej). Niestandardową akcję z udziałem Roberta Gawlińskiego i zespołu Wilki przygotowały agencja Hypermedia i dom mediowy Hyperhouse of Media.












