„Weranda Weekend” wchodzi na rynek

Wydawnictwo Te-Jot 12 września br. wprowadza na rynek luksusowy kwartalnik “Weranda Weekend”. - To magazyn dla ludzi zbyt zapracowanych, aby godzinami przeczesywać internet w poszukiwaniu pomysłów na udany weekend - mówi Teresa Jaskierny, redaktor naczelna pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie znaleźć można materiały dotyczące miejsc i sposobów, które pozwolą miło spędzić weekend. Tytuł prezentuje wybrane miejsca na wypoczynek nad morzem czy w górach, restauracje i hotele, pisze także m.in. o ciekawych hobby.

Kwartalnik liczy 132 strony, zadebiutował się w nakładzie 30 tys. egz. i kosztuje 9,99 zł. Wprowadzenie tytułu na rynek wspiera kampania promocyjna obejmująca punkty sprzedaży (Empik, Inmedio, Relay, Top Press), internet, direct marekting, a także targi tematyczne i eventy branżowe.

Wydawnictwo Te-Jot wydaje też miesięcznik “Weranda” i dwumiesięcznik “Weranda Country”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"