Weszlo.com w nowej wersji: nie tylko o piłce nożnej, brak dostępu dla użytkowników adblocków

Serwis Weszlo.com, dotąd zajmujący się tylko piłką nożną, w nowej wersji uruchomił sekcje dotyczące innych dyscyplin sportowych i fitnessu. Na stronie wprowadzono blokadę dostępu dla użytkowników korzystających na niej z adblocków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W wersji Weszlo.com udostępnionej z początkiem br. pojawiło się kilka nowych elementów i opcji. Wprowadzono działy „Inne sporty” (zamieszczane są tam dłuższe artykuły i wywiady o innych dyscyplinach niż piłka nożna) oraz „Weszło Fit”. - Żadnych na siłę wciskanych żon sportowców i pośladków, za to jakieś dłuższe materiały, wywiady, które czyta się dwadzieścia minut… Felietony, reportaże, czasami wymagające pojechania zagranicę (ostatnio dobry ten z Lipska). Teoretycznie - zgodnie z obecnymi trendami - to nie ma prawa się udać. Dlatego jestem tak bardzo ciekaw, czy się uda - opisał nowe działy Krzysztof Stanowski, założyciel i szef serwisu, w felietonie zamieszczonym we wtorek.

W górnym menu witryny wprowadzono odnośniki do tych sekcji i zakładki „Trybuna” z wpisami internautów, a usunięto te dotyczące zakładów bukmacherskich. Zmieniono też system komentarzy: z facebookowego na własny (wpisy mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy). Ponadto udostępniono wersję mobilną witryny.

W serwisie zamknięto dostęp do wszystkich treści internautom korzystającym z ablocków. Zarówno na stronie głównej, jak i stronach z artykułami widzą zamazane treści redakcyjne i komunikat: „Strona zablokowana. Jeśli szanujesz naszą pracę, wyłącz Ad-blocka (przynajmniej dla tej strony)”. - Osoba, która na stronę wchodzi, ale omija system płatności, nie jest wartością dodaną, tylko zbędnym kosztem. Na przykład jeśli takich osób jest sporo, wtedy - tak na zdrowy rozum - należy opłacić lepszy serwer - uzasadnił Krzysztof Stanowski wprowadzenie tego rozwiązania. - Już kiedyś pisałem: jeśli na jakiejś stronie jest tak dużo reklam, że nie jesteś w stanie tego znieść, nie blokuj reklam, tylko przestań korzystać ze strony. Wtedy nie omijasz przyjętego tam systemu płatności. A jeśli treść aż tak ci się podoba, że nie jesteś w stanie się bez niej obejść – oglądaj reklamy. Coś za coś - dodał.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sportowefakty-wp-pl-przed-sport-onet-pl-mocno-w-gore-polsatsport-pl-top10-stron-sportowych_1 ##

W ostatnim czasie podobne rozwiązanie na niektórych swoich stronach wprowadziła Grupa Onet: użytkownicy adblocków widzą tylko górną część strony głównej Onet.pl, a na Business Insider Polska i Plejada.pl część z nich nie ma dostępu do żadnych treści.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokowanie-tresci-przez-onet-w-walce-z-adblockami-to-zrozumiala-decyzja-internautow-trzeba-edukowac ##

grafika

Weszlo.com działa od 2008 roku, początkowo było blogiem Krzysztofa Stanowskiego, a potem rozwinęło się w serwis informacyjno-publicystyczny dotyczący piłki nożnej. Popularność zdobyło m.in. dzięki ostrym, nieszablonowym felietonom (w pierwszych latach funkcjonowania strony teksty na niej nie były podpisywane).

Według danych z badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Weszlo.com odwiedziło 406,1 tys. realnych użytkowników (106,9 tys. na komputerach i 270,2 tys. na urządzeniach mobilnych), którzy wykonali w serwisie 7,86 mln odsłon (4,3 mln na komputerach i 3,56 mln na urządzeniach mobilnych) oraz spędzili w nim średnio po 32 minuty (45:22 minuty na komputerach i 20:15 minuty na urządzeniach mobilnych).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"