„Where’s the party?” w kampanii piwa Carlsberg (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Carlsberg utrzymana w stylistyce imprezowej. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Where’s the party?”, odpowiadają firmy JWT Warszawa i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Where’s the party?” w kampanii piwa Carlsberg (wideo)

Reklamy Carlsberga pokazują grupę przyjaciół przygotowujących się do zabawy na najlepszych imprezach świata. Kampania wspiera konkurs prowadzony na stronie whereistheparty.pl, w którym należy udzielić oryginalnych odpowiedzi na pytania o oczekiwania odnośnie imprez w wybranych miejscach oraz jak najszybciej odnaleźć je na interaktywnej kuli ziemskiej. W zabawie, która potrwa do października, można wygrać wyjazd dla siebie i przyjaciół na imprezy w Brazylii, Tajlandii oraz Wielkiej Brytanii.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja JWT Warszawa (od marca br. działająca jako LemonSkyJWT), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+