Kampania, w której Whites odpowiada za komunikację w digitalu, ma na celu edukację społeczeństwa na temat otyłości oraz przeciwdziałanie stygmatyzacji osób borykających się z tą chorobą.
Prowadzone działania digitalowe obejmują komunikację w mediach społecznościowych, stworzenie spójnej z kampanią koncepcji wizualnej (digital&social key vVisual), jak również kampanie płatne, tworzenie wartościowych dla użytkownika treści online oraz wsparcie SEO i analitykę kampanii.
W ramach współpracy powstała również dedykowana strona internetowa, zaprojektowana i wdrożona przez GoodC – software&product house z Grupy Digitalowej Whites. Strona ta dostarcza użytkownikom merytorycznych porad i informacji na temat otyłości, a jednym z ważniejszych jej elementów jest „Słownik otyłości", mający na celu edukację społeczeństwa na temat znaczenia odpowiedniej komunikacji w stosunku do osób chorujących na otyłość.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stygmatyzacja-osob-chorych-na-otylosc-aneta-zajac-robert-kudelski,7169511203518081a ##
W kampanię zostali zaangażowani również inspirujący ambasadorzy, m.in. aktorka Aneta Zając, aktor Robert Kudelski oraz prezeska Fundacji „Siła” Agnieszka Liszkowska-Hała.











