Więcej firm na świecie planuje w tym roku większe budżety marketingowe

W skali globalnej wielkość marketingowych budżetów firm powinna w bieżącym roku zwiększyć się bardziej niż w roku ubiegłym - wynika z badania Econsultancy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ponad 70 proc. firm na świecie planuje w bieżącym roku zwiększyć swoje nakłady na reklamę w mediach cyfrowych, w porównaniu do 68 proc. w roku ubiegłym. Jeśli chodzi o media tradycyjne, wzrost marketingowych wydatków przewiduje 20 proc. firm, wobec 16 proc. w 2011 roku.

Ogółem zwiększenie wielkości marketingowych budżetów ma w swoich planach na ten rok 54 proc. firm - o 9 pkt. proc. więcej niż w zeszłym roku.

grafika

Badanie Econsultancy wykazało także, że na działania w internecie firmy zamierzają przeznaczyć w bieżącym roku średnio 35 proc. wartości swoich budżetów marketingowych. To o 1 pkt. proc. mniej niż w roku ubiegłym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online