„Więcej miejsca, więcej świeżości” w reklamach lodówek Samsung

W czwartek rozpoczęła się letnia kampania marketingowa lodówek Samsung. Działania, prowadzone pod hasłem „Więcej miejsca, więcej świeżości”, przygotowały agencje Leo Burnett, Cheil, Starcom i Havas PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Więcej miejsca, więcej świeżości” w reklamach lodówek Samsung

Letnia akcja reklamowa prowadzona pod hasłem „Więcej miejsca, więcej świeżości” podkreśla główne cechy chłodziarko-zamrażarek marki Samsung, takie jak maksymalna pojemność i gwarancja dłuższej świeżości produktów.

Celem działań wspierających ich sprzedaż jest komunikacja trzech najważniejszych technologii, w które wyposażono urządzenia Samsung. Pierwsza z nich to Space Max - dzięki zastosowaniu cieńszych ścian, zyskujemy dodatkową powierzchnię do przechowywania jedzenia. Modele Food ShowCase, z podziałem komory na dwie strefy oddzielone dodatkowymi drzwiami, ułatwiają dostęp do produktów i oferują jeszcze więcej miejsca. Z kolei technologia No Frost, zastosowana we wszystkich lodówkach Samsung, eliminuje wilgoć z wnętrza i zapobiega powstawaniu szronu. Z powodu zastosowania tych rozwiązań kampanię oparto na haśle „Więcej miejsca, więcej świeżości”.

grafika

Akcja obejmuje m.in. emisję spotów w najpopularniejszych stacjach radiowych, reklamy zewnętrzne zlokalizowane przy sklepach partnerów, a także internetowe akcje specjalne i konkursy dla konsumentów. Kampania zostanie wsparta działaniami PR, w których szczególny nacisk położony zostanie na obecność w mediach kulinarnych, wnętrzarskich i kobiecych.

Kreację reklam przygotowały agencje Leo Burnett i Cheil, media zaplanował i kupił Starcom, a działania PR prowadzi agencja Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów