Więcej na reklamę radiową. Trójka i Eska Rock ostro w górę

Polskie stacje radiowe w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam 17,8 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast wpływy reklamowe Trójki i Eski Rock wzrosły o prawie 70 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl od stycznia do czerwca br. Eska Rock (Grupa Radiowa Time) cennikowo zarobiła z reklam o 69,8 proc. więcej niż rok wcześniej, a Trójka (Polskie Radio) - o 65,9 proc. Jedynka (Polskie Radio) zarobiła z reklam więcej o 34 proc., TOK FM (Agora) - o 29,1 proc., Radio ZET (Eurozet) - o 27,7 proc., a Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) - o 16,4 proc.

Spory wzrost cennikowych przychodów reklamowych w skali roku zanotowało RMF FM (Grupa RMF) - 12,2 proc., a nieznaczne wzrosty osiągnęły Eska Poznań - 4,9 proc., i Eska Warszawa (obie stacje: Grupa Radiowa Time) -  3,9 proc. Za to Eska Wrocław (też Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam 2 proc. mniej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu