Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo. Jej celem jest nawiązywanie współpracy handlowej między właścicielem sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) a działającymi w skali lokalnej producentami żywności, kosmetyków czy chemii gospodarczej. W ramach programu produkty od lokalnych dostawców trafiają do specjalnej oferty Biedronki regularnie co dwa tygodnie.
Jak podaje Biedronka, od startu akcji w połowie kwietnia do programu zgłosiło się prawie 800 producentów, w zdecydowanej większości (90 proc.) żywności. Na kolejnym miejscu znajdują się propozycje kosmetyków tj. blisko 8 proc., a pozostałe to tzw. non-food i chemia gospodarcza.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lokalni-wydawcy-zarzucaja-biedronce-ze-odmawia-kolportowania-ich-pism ##
Biedronka zaprasza do współpracy lokalnych przedsiębiorców
Najaktywniejsi pod względem zgłoszeń są przedsiębiorcy z województwa małopolskiego (13 proc.), następnie ex-aequo mazowieckiego i śląskiego (po 12 proc.). Na czwartym miejscu jest Wielkopolska (10 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-dziekuje-wszystkim-mamom-przed-ich-swietem-wideo ##
- Nasza akcja pokazuje jak wielki potencjał drzemie w mniejszych, lokalnych producentach. Cieszymy się, że z każdym tygodniem wprowadzamy coraz więcej ich produktów do naszej oferty. Korzystamy na tym wszyscy – producenci znajdując kolejnych odbiorców, klienci kupując regionalne smaki w ich ulubionej sieci handlowej, a Biedronka stale poszerzając swoją ofertę - komentuje Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów".

W całym kraju działa nieco ponad 3 tys. sklepów Biedronka, w 2019 roku ich liczba zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100.











