Hasło przewodnie kampanii „i chcesz więcej” odnosi się do tego, z czym marka ma być kojarzona, czyli: więcej smaku, więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji.
Producent przypraw w reklamach odnosi się nie tylko do smaku, z którym przyprawy są utożsamiane, ale też do emocji. Pokazuje, że gotowanie wcale nie musi być czymś rutynowym i obowiązkowym, ale może być przyjemnością.
Kampania ruszyła 1 lipca od emisji spotu reklamowego w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich uzupełnieniem są billboardy sponsorskie. Wkrótce też pojawią się reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.Marka dodatkowo partneruje kilku imprezom plenerowym w całej Polsce.

Prymat nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację kampanii.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kuchenne-rewolucje-tvn-magdy-gessler-wiosna-2019,7171067911440513a ##
W ostatnim czasie marka nie prowadziła szerokiej kampanii w telewizji.
Od kilku lat jej produkty są lokowane w programie „Kuchenne rewolucje” oraz w „Doradca smaku” w TVN. Ambasadorem marki jest kucharz Robert Sowa.











