Kampania wiosennej promocji kredytów hipotecznych w Banku Millennium rozpoczęła się w marcu i będzie prowadzona również w maju br. Reklamy pojawiają się w prasie i radio:
Prasa:
" Dzienniki - m.in. Gazeta Wyborcza (wyd. ogólnopolskie oraz lokalne, m.in. częstochowskie, katowickie i bielskie, krakowskie, łódzkie, lubelskie, olsztyńskie i zielonogórskie), Gazeta Olsztyńska, Gazeta Lubuska, Dziennik Zachodni, Express Bydgoski i Nowości." Magazyny (Newsweek, Polityka, Wprost, Murator)
Radio:
" Radio Zet" RMF FM" PR III Polskiego Radia" Radio Eska Poznań" Radio Eska Wrocław" Radio Wa-Ma (Olsztyn)" Radio Na Fali (Szczecin)" Polskim Radiu Gdańsk
W ramach działań BTL pojawiły się: naklejki na drzwi i okna, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, plakietki oraz makietki ustawione w oddziałach, Centrach Kredytów Hipotecznych oraz u deweloperów. Kampania skierowana jest zarówno do osób budujących dom (zwłaszcza metodą gospodarczą), jak i klientów zainteresowanych kupnem mieszkania/domu - dwa visuale: "Z MilleKredytem DOM... dom jak z bajki" oraz "Z MilleKredytem DOM... mieszkanie jak z bajki". Kreacja: Saatchi & Saatchi

Zakup mediów: ZenithMedia.











