'Wielka Kumulacja' RMF FM w prasie

Wczoraj rozpoczęła się prasowa kampania konkursu radia RMF FM"Wielka Kumulacja".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Kampania prezentująca słuchaczy RMF FM cieszącychsię z wygranej ma na celu promocję konkursu oraz zaakcentowaniejego nazwy.Kampania obejmie następujące tytuły: "Gazeta Wyborcza", "Dziennik","Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost", "Tina", "Show", "Życie naGorąco", "Chwila dla Ciebie", "Rewia", "Świat i Ludzie", "Na Żywo","Tele Świat", "To i Owo", "Pani Domu", "Oliwia", "Naj","Przyjaciółka", "Twoje Imperium".Za kreację i zakup mediów odpowiedzialny jest Dział Promocji GrupyBroker FM S.A.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa