Wielka Loteria w kampanii Reader’s Digest (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa Wielkiej Loterii organizowanej przez Reader’s Digest. Akcję przygotowały firmy Fadeout TVProductions i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa 24. edycji Wielkiej Loterii prowadzonej przez Reader’s Digest opisuje, w jaki sposób można wziąć udział w tej akcji. 45-sekundowy spot podkreśla też, że wydawnictwo to zapewnia polskim rodzinom informacje, inspiracje i rozrywkę. Poprzedni etap akcji reklamowej był prowadzony latem br. (więcej na ten temat).

 

W ramach obecnej kampanii reklama od 2 do 10 października będzie emitowana w kanałach AXN, Hallmark - 13th street, TV Puls, Ale Kino, Filmbox, Kino Polska, Kuchnia TV, Movies 24, TCM, TVS, Zone Reality i Zone Romantica. Spot na potrzeby akcji przygotowała firma Fadeout TVProductions, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów