Wielka promocja HP i Intel

HP oraz Intel rozpoczęły ogólnopolską promocję w związku z rozpoczynającym się 63. Tour de Pologne.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

HP poinformował o nowej atrakcyjnej promocji realizowanej wspólnie z firmą Intel, skierowanej do klientów, która zainteresuje kibiców wyścigu Tour de Pologne, amatorów kolarstwa, a przede wszystkim rozwiązań mobilnych i przetwarzania obrazu.

   

Obie firmy będą towarzyszyły uczestnikom wyścigu czekając na wszystkich na mecie, gdzie w specjalnie przygotowanym namiocie będzie można zapoznać się z najnowszymi technologiami mobilnymi, sprawdzić swoje wyniki na trenażerach, czy też wydrukować na miejscu zdjęcia z wyścigu. Ponadto HP oraz Intel przygotowały mobilne biuro prasowe, wyposażone w komputery przenośne oraz drukarki – Movico, – z którego będą mogli skorzystać sędziowie oraz dziennikarze.

Ważnym elementem działań jest szeroko zakrojona ogólnopolska promocja, która trwa od 26 sierpnia do 15 października. W tym okresie każdy, kto zakupi notebook HP COMPAQ nx7400, notebook HP COMPAQ nx6310, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, aparaty cyfrowe z serii HP Photosmart oraz zestawy HP Photo Pack, w zależności od wartości zakupów może dostać albo specjalnie na tę okazję przygotowany przewodnik wydawnictwa Pascal „Polska na rowerze, przewodnik dla mobilnych”, albo koszulkę kolarską, plecak rowerowy z pojemnikiem na napoje, licznik rowerowy lub kurtkę rowerową.

Dodatkowo w 7 centrach handlowych w największych miastach, na specjalnie przygotowanych stoiskach – podobnie jak na mecie samego Tour de Pologne – klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami, a także wystartować w wirtualnym wyścigu na specjalnie przygotowanych rowerach. Każdy uczestnik dostanie dyplom, a zdjęcia będzie można wydrukować na miejscu lub pobrać ze strony WWW.

„Mamy nadzieję, że ta dynamiczna akcja spodoba się naszym klientom, a marki HP i Intel dzięki swojej synergii zainspirują użytkowników do korzystania z najnowszych technologii” - powiedziała Ewa Lis, Consumer marketing Manager w Dziale Druku i Przetwarzania Obrazu z HP.

Projekty kreatywne zostały przygotowane przez agencję Publicis i poza prezentowanymi produktami i zasadami promocji, nawiązują do samego wyścigu Tour de Pologne. Reklamy przygotowane na potrzeby kampanii, zaplanowanej przez Zenith Optimedia – znajdą się w prasie codziennej, tygodnikach oraz miesięcznikach. Ponadto zaplanowano szeroką kampanię internetową oraz outdoorową. Dodatkowo dla klientów przygotowano bogaty wachlarz materiałów POS – wobblery, ulotki, plakaty, naklejki, – dzięki którym szybko znajdą w sklepie promowane produkty.

Wszystkie działania wokół samego wyścigu jak i w centrach handlowych, zostały powierzone krakowskiej agencji BRAWO.

„Z firmą HP - Intel pracuje od dawna na wielu płaszczyznach, ale po raz pierwszy realizujemy tak szeroko zakrojone działanie skierowane na rynek konsumencki; chcemy pokazać użytkownikom domowym, że notebook z technologią Intela w środku jest świetnym narzędziem do nauki, zabawy i pracy w każdym miejscu. Doskonałym przykładem jest sponosrowana przez Intela zawodowa grupa kolarska, która wykorzystuje nasze technologie, na co dzień.” – powiedziała Anna Kaźmierczak Menedżer ds. Rozwoju Rynku, Intel Polska.

Osobami odpowiedzialnymi za wszystkie działania promocyjne są:HP i Intel:Ewa Lis - Consumer Marketing/PR Manager w dziale druku i przetwarzania obrazu HPAnna Kaźmierczak - Menedżer ds. Rozwoju Rynku, Intel Polska

Agencja Publicis:Agnieszka Wichracka – Group Account Director

Agencja Brawo:Tomasz Szymczyk – Dyrektor Generalny

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"