Kampania „Wielki futbol na dużym ekranie” promuje modele Sharp Big Aquos o przekątnych ekranu 60, 70 i 80 cali (odpowiednio 152, 177 i 203 cm), które są Oficjalnymi telewizorami UEFA Euro 2012. W zależności od modelu są to telewizory 2D lub 3D, Full LED oraz Quattron.
Kampania prowadzona będzie w internecie (banery reklamowe na portalach Onet.pl, Polskapresse, Agora, Bankier, Infor, Egospodarka, w witrynach tematycznych techmaniak.pl, dobreprogramy.pl, fotografuj.pl, nvision.pl, telix.pl, tablet.pl, wykop.pl, excluzive.pl, hanter.pl, gram.pl, fotosik.pl, swistak.pl, autocentrum.pl, motofakty.pl, salon24.pl, goldenline.pl, polityka.pl, media2.pl), telewizji (billboardy sponsorskie w TVN i TVN 24 przed i po programie Sport po głównym wydaniu Faktów) oraz prasie (pojedyncze layouty w wybranych tytułach).

Dodatkowo wszystkie modele objęte kampanią zaprezentowano na ministronie w witrynie Big Aquos - Sharp na www.sharp.pl (więcej na ten temat).
Akcja, która jest realizowana w ramach aktywności firmy Sharp jako oficjalnego partnera UEFA Euro 2012, potrwa do końca maja br. Za planowanie kampanii online odpowiada Reprise Media. Lokalizacją layoutów reklamowych zajęła się agencja Essenzia.










