„Wielki Konkurs” w „CKM”, „Voyage” i Discovery

W czasopismach „CKM” i „Voyage” oraz kanałach Discovery trwa „Wielki Konkurs”. Akcję opartą na SMS-owym quizie realizuje Grupa One-2-One.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W „Wielkim Konkursie” czytelnicy „CKM” i „Voyage” oraz widzowie Discovery mogą wziąć udział, wysyłając SMS z odpowiedzią na pytanie, które jest zawarte w reklamach emitowanych w tych mediach. Po wysłaniu poprawnej odpowiedzi na pytanie główne, uczestnik otrzymuje SMS-em pierwsze pytanie quizowe. Wygrywają te osoby, które najszybciej udzielą prawidłowej odpowiedzi. Główną nagrodą jest rekreacyjny samochód Zumico ORS. Akcję – rozpoczętą 9 sierpnia, a zaplanowaną do 5 września – prowadzą wspólnie Wydawnictwo Marquard i Discovery Channel. Natomiast przygotowaniem i obsługą konkursu SMS-owego zajmuje się Grupa One-2-One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela