W sezonie 2020/2021 „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy po godz. 21.00, w okresie od 9 września ub.r. do 9 czerwca br. (widowisko emitowane było przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów wyniosła 859 tys. osób, co przełożyło się na 6,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „Wielki test o sylwestrze”, pokazany 30 grudnia ub.r. Zgromadził przed telewizorami 1,27 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiągała 12,13 proc. udziału. Drugi był TVN (m.in. „Milionerzy”; 9,57 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Kabaret na dobry wieczór”, „Komisarz maa” i filmy fabularne; 5,77 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypadła najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.
Cennikowe wpływy z reklam nadanych wokół widowiska w TVP1 wyniosły 2,43 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-byl-rok-trzeci-sezon-1-72-mln-widzow-tvp1-liderem,7170177430943361a ##











