Kampania koncentruje się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Na potrzeby akcji przygotowano spoty o długości 45 i 30 sekund.
W reklamach pojawił się Robert Lewandowski, a obok niego Andrzej Bargiel, ambasador marki Lotto, oraz nadzieje medalowe podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio: wioślarska czwórka podwójna w składzie Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann, które są także częścią projektu „6 z LOTTO”, a także Piotr Lisek (skok o tyczce) i Konrad Bukowiecki (pchnięcie kulą).

Poza spotami telewizyjnymi kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, prasę, radio i kanały społecznościowe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mc-drapak-kampania-totalizator-sportowy-promocja-drap-zdrapki-kasa-wpada-szymon-brzozowski ##
Lotto rozda flagi narodowe
Kampanii towarzyszyć będzie akcja specjalna prowadzona w punktach Lotto. Na graczy będzie czekać milion biało-czerwonych flag gotowych do odbioru w kolekturach, których właścicielem jest Totalizator Sportowy. Akcja promocyjna będzie realizowana w wyznaczonych punktach sprzedaży Lotto od 20.05.2021 do 30.06.2021 albo do wyczerpania zapasów.
Totalizator Sportowy jest sponsorem generalnym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
Obsługą reklamową Totalizatora Sportowego w tym roku zajmują się Leo Burnett Warszawa, Apella, Fat Baby, Havas Creative Group, oS3 i Red8.











