Kampania "Wielkie gotowanie” łączy elementy programu lojalnościowego oraz akcji promocyjnej. Jej mechanizm opiera się na zbieraniu przez klientów Makro Cash & Carry punktów naliczanych na podstawie wartości dokonanych przez nich zakupów. Zebranie 20 punktów uprawnia do nabycia dowolnie wybranego produktu z linii dziesięciu naczyń kuchennych marki Fissler z 75-proc. rabatem w stosunku do regularnych cen rynkowych. Za każde 50 zł brutto wydane w ramach jednej transakcji (z wykluczeniem wyrobów tytoniowych) można otrzymać 1 punkt.
Akcja potrwa od 19 lutego do 22 lipca br. Punkty będą wydawane do 8 lipca br.

Twarzą kampanii został szef kuchni Kurt Scheller. Akcja będzie komunikowana w halach Makro Cash & Carry poprzez takie nośniki jak plakaty, bannery, nakładki na wózki zakupowe, ekspozytory prezentacyjne, spot radiowy i materiał filmowy z udziałem Kurta Schellera emitowany na monitorach, a także w gazetce "Makro Mail", dedykowanym newsletterze oraz na stronie makro.pl. Klienci zainteresowani udziałem w akcji otrzymają karty kolekcjonerskie.











