Stanowisko kierownika zespołu PR produktowego pozostawało nieobsadzone od lutego 2025 roku. Wtedy z tej roli zrezygnowała Agnieszka Lenart, która kontynuuje pracę w strukturach zespołu.
Wiktoria Kaźmierczak związana jest z Telewizją Polską od października 2024 r., wcześniej pracowała w TVN Warner Bros. Discovery.
- Powstanie nowej struktury Biura Reklamy i Marketingu wymagało nie tylko uzupełnienia zespołu, ale także wypracowania nowej strategii działania – bardziej zintegrowanej, projektowej i nastawionej na efektywność. W ramach tego procesu w ciągu ostatniego roku do Biura Reklamy i Marketingu TVP dołączyło wielu specjalistów z różnych segmentów rynku medialnego – podano w przesłanym Wirtualnemedia.pl komunikacie. Podsumowano w nim wszystkie zmiany, które zaszły w ciągu roku w zespole.
W sierpniu 2024 roku do zespołu dołączyła Olga Wesołowska-Mendrek, wcześniej związana z Grupą Agora, która odpowiada za marketing pionu publicystyki i informacji. W ramach tego obszaru z zespołu PR produktowego TVP przeszedł także Bartłomiej Bełc, wzmacniając kompetencje zespołu w zakresie PR TVP Info oraz audycji publicystycznych.

Z końcem 2024 roku pracę w zespole PR zaczęła Patrycja Mosoń, wcześniej odpowiedzialna za PR produkcji Telewizji Polsat.
W ostatnich miesiącach do Telewizji Polskiej, po latach pracy w Polsacie, dołączyła również Beata Chęcka-Kozik, obejmując stanowisko kierowniczki marketingu anten głównych TVP, a także Edyta Pasińska, wcześniej związana z Polsat Media. Wkrótce szeregi biura wzmocnią także Urszula Świątek (wcześniej TV Puls) oraz Gabriel Chruściel.
Zmiany w obszarze social mediów
Zespół marketingu internetowego został zasilony przez Aleksandrę Sankowską-Marusa, która była odpowiedzialna za komunikację w social mediach Eska TV, oraz Julię Tyburską (do maja związaną z Radiem ZET).

Z kolei zespół w segmencie social mediów w ostatnim roku wzmocnili także Jacek Suchecki, Kinga Budnik oraz Julia Dacka. To właśnie ten zespół, zarządzany przez Tomasza Sałajczyka, przejął centralne zarządzanie wieloma profilami redakcyjnymi TVP w mediach społecznościowych, w tym m.in. "Pytanie na Śniadanie" czy "Teatr Telewizji".
Ostatni rok to także czas transferów wewnętrznych. Z zespołu TVP VOD do działu marketingu dołączyli Bartłomiej Prus oraz Kasper Błaszczyk, którzy odpowiadają za planowanie i zakup mediów.
– Cieszy mnie, że w ostatnim roku do Biura Reklamy i Marketingu dołączyło wielu cenionych specjalistów, którzy zaufali naszym pomysłom, dzięki czemu wspólnie realizujemy wiele projektów, opierając je na nowym podejściu oraz silnych kompetencjach zespołu – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.











