„Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” promuje Frucio

W prasie i punktach sprzedaży rusza kampania musów owocowych Frucio. Akcję pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” przygotowały Star Advertising i Star Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach skierowanej do dzieci kampanii musów owocowych Frucio na ich opakowaniach znajdują się specjalne naklejki. Akcja pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” obejmuje również prasę dziecięcą (m.in. „Kubuś Puchatek”, „Auta”, „Księżniczka” czy „Barbie”).

grafika

Kampanię – zaplanowaną do końca maja – przygotowały i realizują agencja reklamowa Star Advertising oraz dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów