Wina w Amazonie

Serwis Amazon podpisał umowę z internetowym sprzedawcą win

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Firma spodziewa się przyciągnąć do sieci amatorów owocowych trunków. Nie ujawniono finansowych warunków porozumienia. CEO mieszczącej się w San Francisco firmy Wine.com, George Garrick, twierdzi, że nowy sposób sprzedaży alkoholi będzie przypominać sposób, jaki dekadę temu wybrał Amazon.com, dostarczając na rynek książki. Zainteresowanych zakupem butelek, serwis Amazon będzie kierować bezpośrednio na strony Wine.com.

Tego typu biznes w „amerykańskiej” sieci nie jest łatwy. Borykać się tu trzeba z różnym prawem obowiązującym w różnych stanach, uniemożliwiającym sprawne budowanie ogólnokrajowej bazy klientów.

Firma Wine.com zaczynała w 1998 roku jako eVineyard. Po kilku latach i wykupieniu rynkowego konkurenta Wine.com, firma przyjęła jego nazwę. W minionym roku serwis miał 100 tys. klientów w 36 stanach. Wartość sprzedaży osiągnęła 32 mln dolarów (to o 40 proc. więcej niż w roku 2003).

Internetowa sprzedaż wina to zaledwie ułamek amerykańskiego rynku win, wartego około 22 mld dolarów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"