W najnowszej kampanii Winiary promują wykorzystywanie warzyw takich, jakie stworzyła natura - o nietypowej wielkości czy niestandardowym kształcie. Z reguły nie trafiają one do produkcji żywności mimo tego, że są równie wartościowe i smakują tak samo jak te o regularnym wyglądzie.
Limitowana edycja zup Winiary ma być sposobem na ograniczenie zjawiska, jakim jest marnowania żywności. W każdym z produktów marka zawarła jedną grupę uratowanych warzyw: w Krupniku są to wszystkie marchewki, a w Barszczu Czerwonym – buraki, w Jarzynowej – selery. Za strategię i kreację digitalowej kampanii limitowanej edycji „Zup z uratowanych warzyw” odpowiada agencja Publicis Poland należąca do struktur Publicis Worldwide. Formaty 15’’ w social mediach pojawią się na YouTube, Facebooku i Instagramie, a 6’’ wykorzystane zostaną w kampanii display.

Za produkcję odpowiada Bites Studio, post-produkcję Orka, a planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego Thrive.











