Wioleta Spychalska-Sztanga dołączyła do agencji z Polskiego Związku Koszykówki, gdzie przez ostatnie lata pracowała na stanowiskach marketing managera oraz office managera podczas międzynarodowych imprez, m.in. Eurobasketu 2009 i 2011. Wcześniej pełniła rolę sekretarza generalnego w projekcie unijnym „Sportowcy na rynku pracy”. Ukończyła studia na kierunku „Zarządzanie zasobami ludzkimi” w Wyższej Szkole Działalności Gospodarczej w Warszawie oraz „Marketing i zarządzanie”w Warszawskiej Szkole Biznesu.
Aleksandra Witkowska specjalizuje się w kreowaniu, implementacji oraz optymalizacji strategii komunikacji w mediach społecznościowych. Wcześniej, do marca br. pracowała w agencji click community. Realizowała projekty m.in. dla takich marek, jak: Telewizja Polska, Grupa Enea czy Bell HYPOAllergenic. Jest absolwentką kierunków „Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna” na Uniwersytecie Gdańskim oraz „Zarządzanie w sporcie” na Uniwersytecie Jagiellońskim.












