W ramach współpracy TBWA z Manufakturą na 2015 rok zaplanowano sześć kampanii reklamowych. Każda będzie oparta na połączeniu nowoczesności promowanego centrum z włókienniczymi tradycjami Łodzi.
W ramach obecnej kampanii na ulicach miasta i okolic pojawiły się reklamy outdoorowe promujące wiosenne kolekcje. Wszystkie projekty materiałów reklamowych zostały stworzone ręcznie w formie przestrzennych konstrukcji. Do ich wykonania użyto tkanin, zaprojektowanych i wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej kampanii, co ma odzwierciedlać tradycję łódzkiego rękodzieła i miasta jako stolicy mody. Uzupełniają to zabawne, rymowane hasła.

W kampanii wykorzystywane są m.in. billboardy, tablice BLW, wielkoformatowe siatki winylowe i citylighty. Działania reklamowe będą także prowadzone w regionalnej prasie i rozgłośniach radiowych oraz w samym centrum Manufaktura (ulotki, plakaty, konkursy). Wiosenna odsłona akcji potrwa do 30 marca.
Agencja TBWA obsługuje Manufakturę w zakresie kompleksowej strategii i kreacji reklamowej od 11 lat.











