Adresaci przekazu to osoby, dla których ważna jest jakośćurządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz ich cena. Są to zarównoklienci indywidualni, jak i osoby prowadzące własną działalnośćgospodarczą.
"Kampania ma za zadanie zachęcić konsumentów do zakupu urządzeńwielofunkcyjnych HP Photosmart wraz z zestawem wkładów atrmentowychi papierów fotograficznych HP Photo Value Pack, by na wiosnę mócdrukować jeszcze więcej wspaniałych zdjęć. Nawet 140!" -powiedziała Dagmara Gadomska, account supervisor w Publicis.
Kampania reklamowa wiosennej oferty HP potrwa do końca maja.Będzie obecna na portalach internetowych: Gadu-Gadu, Nasza-Klasa,Onet i Google. Przekaz będą wspierać materiały POS w punktachsprzedaży oraz konkurs na antenie Radia ESKA.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital -departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Kampania - HP Wiosna
Klient: Hewlett-Packard
Przedstawiciel klienta:
Izabela Sulima - Consumer Marketing Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Dagmara Gadomska - Account SupervisorAgata Maksymowicz - Account Executive
Kreacja:Albina Horbaczewska - Art DirectorMałgorzata Wójcicka - Art DirectorKonrad Mędrzecki - Copywriter
Produkcja:Robert Marciniak - Production Manager
Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: kwiecień 2008.











