Wiosenno-letnia kampania House na tle Nowego Orleanu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) na sezon wiosna/lato 2014. Akcję przygotowali Magdalena Wosińska, Bart Pogoda, Afphoto i zjednoczenie.com.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Wiosenno-letnia kampania House na tle Nowego Orleanu (wideo)

Akcja promocyjnego spotu House rozgrywa się w Nowym Orleanie, a jego bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji.

Dobór miejsc nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji  bawełny, przez słynną Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl.

Autorką zdjęć do kampanii jest Magdalena Wosińska, fotografka polskiego pochodzenia na stałe mieszkająca w Kalifornii. Do tej pory pracowała dla takich marek jak Converse, Current/Elliot, Elkin, Lee, Mr. Porter i Silver Jeans Co. Natomiast klip wyreżyserował fotograf i filmowiec Bart Pogoda.

grafika

Nowej kampanii House towarzyszą również szeroko zakrojone działania okołomarketingowe - marka będzie wspierać niezależne przedsięwzięcia muzyczne oraz partnerować dużym koncertom.

grafika

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja Afphoto. Od strony kreatywnej nad ich realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House - Grzegorz Chyła. Stylizacje przygotował Andrzej Sobolewski.

grafika

Działaniom promocyjnym marki towarzyszy nowa odsłona strony internetowej przygotowana przez agencję zjednoczenie.com. O nowy wystrój witryn sklepowych House zadbała Dagmara Gałecka.

grafika
grafika
grafika
jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"