Wirtualna Formuła 1 w reklamie N-Gine (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa napoju N-Gine. Akcję – nawiązującą do wyścigu Formuły 1 – przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy Equinox.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku czerwca telewizyjna kampania reklamowa napoju energetyzującego N-Gine nawiązuje do faktu, że twarzą tego produktu jest Robert Kubica, jedyny polski kierowca w Formule 1 (więcej). Wykorzystywany w akcji spot pokazuje wirtualny wyścig, w którym bolid tej marki mknie z zawrotną prędkością po ciasnych zakrętach toru, wytwarzając ogromne pokłady energii.

Reklama – w wersji 15- i 30-sekundowej – jest emitowana w TVN, TVN 7, TVN Turbo, Polsacie, Polsacie 2, TV4, Superstacji oraz kanałach z pakietów Discovery, At Max, At Adults. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA\, produkcją spotu zajęło się studio Glassworks we współpracy ze studiem Zielony Pomidor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. Jednocześnie przy transmisjach wyścigów Formuły 1 w Polsacie i Polsacie Sport Extra emitowane są billboardy sponsorskie N-Gine (więcej), a kampania marki wykorzystująca wizerunek Roberta Kubicy trwa na outdoorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów