Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom

Agencje Isobar i Carat (Dentsu Aegis Network) przygotowały dla południowokoreańskiego oddziału General Motors aplikację V-Showroom - opartą na hybrydowej technologii mixed-reality (MR).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom

V-Showroom to aplikacja stworzona dla marki Chevrolet i promuje nowy model Cruze. Łączy rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną ze światem rzeczywistym. Dzięki niej klienci mogą zwiedzać wirtualny salon Chevroleta z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Aplikacja działa przez podłączenie specjalnego sensora z iPadem, umożliwiając klientom wirtualny spacer po salonie oraz przetestowanie samochodu bez konieczności jazy próbnej.

Aplikacja dzięki nakładce z rozszerzoną rzeczywistością pozwala także na zobaczenie samochodu w 3D, nie odwiedzając salonu Chevroleta.

- Chevrolet ma długą historię kreowania innowacji w przemyśle motoryzacyjnym - w tym pierwszy elektryczny rozrusznik czy radio samochodowe. Postępy technologiczne mają dla marki kluczowe znaczenie. Cieszymy się z  V-Showroom i liczymy, że z czasem aplikacja będzie rozszerzana na kolejne rynki i modele - komentuje Mark Harland, dyrektor generalny marketingu w Holden&General Motors International.

Aplikacja działa obecnie w Korei Południowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu