PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Piotr Grabarczyk nadal współpracuje z WP
Piotr Grabarczyk nadal współpracuje z WP
Maciej Orłoś stawia na karierę w internecie. „Z telewizji nie rezygnuję, rozmowy trwają”
Maciej Orłoś stawia na karierę w internecie. „Z telewizji nie rezygnuję, rozmowy trwają”
Grzegorz Łaguna z Superstacji współpracuje z Wirtualną Polską
Grzegorz Łaguna z Superstacji współpracuje z Wirtualną Polską
Wirtualna Polska, ClickAd Interactive i Faceaddicted chcą zająć się obsługą reklamową portalu PAP
Energa Obrót uruchamia sprzedaż prądu z pakietem telewizyjnym „Telewizja tam, gdzie Ty”
Michał Gostkiewicz: z Gazeta.pl do Wirtualnej Polski
Michał Gostkiewicz: z Gazeta.pl do Wirtualnej Polski
Sylwia Niemczyk nie zdecydowała się przejść z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Sylwia Niemczyk nie zdecydowała się przejść z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska ma przeprosić o. Tadeusza Rydzyka za tekst o jego „rekordowych zyskach”
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w pierwszym półroczu 2018 roku. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot
Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot
Sylwia Niemczyk: z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Sylwia Niemczyk: z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Ewa Wachowicz felietonistką Wirtualnej Polski. Tworzy teksty i przepisy dla WP Kuchnia
Ewa Wachowicz felietonistką Wirtualnej Polski. Tworzy teksty i przepisy dla WP Kuchnia
Wirtualna Polska Media łączy się z Dobreprogramy i wydawcą Pudelka. „To tylko krok formalny”
WP SportoweFakty przed Sport.onet.pl, Sport.tvp.pl przyciągał na prawie 3 godziny (TOP serwisów i aplikacji sportowych)
Rekord serwisów i aplikacji Telewizji Polskiej, liderem Google (Gemius/PBI z czerwca)
Kanały TVP znikną z usługi WP Pilot po opinii TS UE? „Musi być zgoda nadawcy na emisję”
Kanały TVP znikną z usługi WP Pilot po opinii TS UE? „Musi być zgoda nadawcy na emisję”
Showmax i WP na jeden dzień zakazują kobietom czytania w ramach promocji „Opowieści podręcznej 2”
Showmax i WP na jeden dzień zakazują kobietom czytania w ramach promocji „Opowieści podręcznej 2”
W czasie mundialu TVP przyciąga w internecie na dłużej niż Google, Facebook i Wirtualna Polska (TOP20)
Telewizja WP pokaże „Klikę Pudelka”. „Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną”
Telewizja WP pokaże „Klikę Pudelka”. „Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną”
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium w maju, wysoko Wirtualnemedia.pl
Sportowefakty.wp.pl w czasie mundialu wyprzedzają Sport.onet.pl, Sport.tvp.pl przyciąga najbardziej (TOP10)
TVP1 i TVP2 znów dostępne w WP Pilot, ale bez transmisji z mundialu
Dobreprogramy.pl z nową stroną główną: tryb nocny, dodatkowe sekcje i big data
Dobreprogramy.pl z nową stroną główną: tryb nocny, dodatkowe sekcje i big data
Grupa Onet-RASP znów przed Wirtualną Polską, w dół Interia (Gemius/PBI z maja)
Smaker.pl na czele serwisów kulinarnych. W górę Beszamel i WP Kuchnia - mocno w dół Durszlak, Mniammniam i Gotujmy (TOP15)
Smaker.pl na czele serwisów kulinarnych. W górę Beszamel i WP Kuchnia - mocno w dół Durszlak, Mniammniam i Gotujmy (TOP15)
Kołodziejczyk i Gąsiorowski gospodarzami mundialowego magazynu Wirtualnej Polski, wśród ekspertów Gmoch i Majdan (wideo)
Kołodziejczyk i Gąsiorowski gospodarzami mundialowego magazynu Wirtualnej Polski, wśród ekspertów Gmoch i Majdan (wideo)
Z Wirtualnej Polski odszedł szef WP Opinie Grzegorz Wysocki
Z Wirtualnej Polski odszedł szef WP Opinie Grzegorz Wysocki
Na Pudelku trzeba przeklikać przez stronę główną WP, żeby przeczytać niektóre teksty
Kanał GINX Esports TV w ofercie WP Pilot
Kanał GINX Esports TV w ofercie WP Pilot
TVN najczęściej cytowanym medium w kwietniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
Michał Kołodziejczyk poprowadzi w WP mundialowy program „Prosto z mistrzostw”, wśród ekspertów Jacek Gmoch i Radosław Majdan
Michał Kołodziejczyk poprowadzi w WP mundialowy program „Prosto z mistrzostw”, wśród ekspertów Jacek Gmoch i Radosław Majdan
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł
Wirtualna Polska 73 proc. reklam sprzedaje w modelu vCPM. Spiera się z Emitelem o 3 mln zł