Wirtualna Polska z Allegro

Wirtualna Polska zwiększa potencjał potencjał na rynku reklamy o oglądalność Allegro

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Maksymalny zasięg kampanii reklamowych oraz największa w Polsce liczba użytkowników, do których dotrzeć może promocyjny przekaz. Wirtualna Polska i Allegro łączą siły   przedstawiając kontrahentom ofertę reklamową o olbrzymim potencjale, nie spotykanym dotychczas w polskim Internecie - czytamy w komunikacie portalu Wirtualna Polska.

Wirtualna Polska oraz Allegro.pl podjęły współpracę w zakresie działalności reklamowej w Internecie, która pozwoli poszerzyć potencjał pierwszego polskiego portalu internetowego o oglądalność Allegro.

Oferta reklamowa WP obejmie poza Portalem Wirtualna Polska także Allegro.pl. Kampanie reklamowe będą oparte na łącznej liczbie użytkowników Wp.pl i Allegro.

Wspólna oferta obydwu firm pomoże zmaksymalizować efekty kampanii reklamowych, a co za tym idzie pozwoli podejmować trafniejsze decyzje. Reklamodawcy otrzymają wyraźny i spójny obraz kampanii, na który wpływ będą miały dostarczane przez Wirtualną Polskę informacje dotyczące realizowanych akcji reklamowych i statystyk związanych z przedsięwzięciem w ramach prowadzonego przez Polskie Badania Internetu sp. z o.o. realizowanego przez Gemius S.A.  "Reklamodawcy będą mogli zamówić reklamę, która dotrze do około 80% użytkowników Internetu w Polsce. Oznacza to, że pod tym względem będzie to największe w Polsce przedsięwzięcie w branży reklamy Internetowej" - powiedziała Joanna Pawlak, dyrektor marketingu i reklamy WP.PL.

Celem obu partnerów jest poprawa efektywności kampanii reklamowych zlecanych przez Klientów, zwiększanie jej zasięgu, ułatwienie reklamodawcom skutecznego docierania do interesujących ich grup docelowych.

"Oferta reklamowa WP budowana we współpracy z Allegro stanowić będzie istotną konkurencją dla dotychczasowego lidera na rynku reklamy w Internecie.  Rozpoczęliśmy prace nad wspólną ofertą poszczególnych produktów. Wspieramy się zarówno przy pozyskiwaniu Klientów, jak i realizowaniu kampanii reklamowych" - podkreśla Joanna Pawlak - Dzięki wspólnemu przedsięwzięciu zapewnimy także większą skuteczność i efektywność realizowanych kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu