Wirtualna Polska zaczyna współpracę z Adform

Adform, europejski dostawca rozwiązań reklamowych programmatic, podpisał umowę z Grupą Wirtualna Polska na wykorzystanie CEEId, uniwersalnego identyfikatora w środowisku bez cookies.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Wirtualna Polska zaczyna współpracę z Adform
Identyfikator CEEId

CEEId to identyfikator, który umożliwia efektywną realizację kampanii reklamowych bez plików cookie stron trzecich. Pozwala na przeprowadzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych w różnych przeglądarkach, w tym w środowiskach, które blokują identyfikację użytkowników z wykorzystaniem plików cookie 3rd party. CEEId łączy wydawców i reklamodawców poprzez budowanie wspólnego ekosystemu reklamowego bazującego na skutecznej identyfikacji użytkowników.

– Dzięki tej współpracy reklamodawcy korzystający z DSP Adform będą mogli realizować skuteczniejsze kampanie reklamowe. CEEId umożliwi efektywne działania reklamowe bez naruszania prywatności użytkowników w środowisku bez plików cookie – w przeglądarkach Safari i Firefox – powiedział Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. platformy analitycznej i rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej w Wirtualnej Polsce Holding.

Wcześniej umowę na wykorzystanie CEEId podpisał także największy na rynku czeskim wydawca – Seznam, przez co reklamodawcy działający także na tamtym rynku będą mogli korzystać z CEEId z wykorzystaniem technologii Adform – dodał.

– Integracja z CEEId to kolejny, niezbędny krok w kierunku uniezależniania się od plików cookie czy rozwiązań dyktowanych przez Big Techy, z jednoczesnym poszanowaniem prywatności użytkowników. Dzięki wykorzystaniu identyfikatorów wydawców oraz technologii Adform ID Fusion, reklamodawcy będą mogli efektywniej docierać do swoich odbiorców, w pełni kontrolując częstotliwość emisji kreacji na użytkownika bez względu na przeglądarkę, z której korzysta – stwierdził Bartosz Malinowski, prezes regionalny Adform.

Jakie korzyści zyskają reklamodawcy?

W komunikacie podkreślono, że decyzja o integracji z CEEId, dostarczanym przez ID Exchange, umożliwi reklamodawcom korzystającym z Adform odzyskanie dostępu do użytkowników w przeglądarkach Safari i Firefox, które do tej pory ograniczały możliwości wykorzystania danych i realizacji kampanii retargetingowych. Rozwiązanie przyniesie lepszą personalizację i precyzyjne targetowanie reklam, dzięki dostępowi do wysokiej jakości identyfikacji użytkowników.

Możliwa będzie optymalizacja budżetów reklamowych poprzez kontrolę częstotliwości kontaktu z reklamą i pomiary efektywności kampanii. Umowa pozwoli też na budowę wspólnego, otwartego ekosystemu identyfikacyjnego z wydawcami i reklamodawcami, co wzmocni współpracę w całym regionie.

CEEId działa w oparciu o technologię ID Exchange i wcześniej w tym roku, podpisał umowę współpracy z największą czeską firmą internetową Seznam.cz, umożliwiając tym samym prowadzenie kampanii na rynkach czeskim i polskim. CEEId buduje realną przeciwwagę do tzw. Big Techów, stając się jednym z najważniejszych uniwersalnych identyfikatorów w Europie.

Adform, założony w 2002 roku w Kopenhadze, to dostawca technologii reklamowej specjalizujący się w zautomatyzowanej reklamie cyfrowej. Firma oferuje zintegrowaną platformę Adform FLOW, która łączy funkcje DSP, DMP i Ad Servera w jednym środowisku. Jej atutami mają być przejrzystość, zgodność z RODO oraz innowacyjne podejście do reklamy bez plików cookies, m.in. dzięki rozwiązaniu ID Fusion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online