Wirtualny asystent klienta e-sklepu - nowy system od mailPro

Firma mailPro wprowadza na rynek system do automatyzacji działań e-mail marketingowych. Narzędzie jest w pełni dedykowane branży e-commerce i wspiera prowadzone przez sklepy działania sprzedażowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

System mailPro został wdrożony z myślą o sklepach internetowych i posiada szereg funkcjonalności zaprojektowanych pod ich kątem. Narzędzie funkcjonujące m.in. w oparciu o analizę zachowań użytkownika na stronie sklepu, pozwala na idealne dopasowanie treści wiadomości mailowej do potrzeby klienta. Co więcej, daje także możliwość prognozowania czasu jej wystąpienia.

Za pośrednictwem systemu tworzone są profile sprzedażowe klientów, na bazie których, poprzez reguły rekomendacji prowadzone są automatyczne wysyłki wiadomości e-mail.  Narzędzie umożliwia budowanie niespotykanych dotąd scenariuszy wysyłek, o różnym stopniu skomplikowania, które oparte są na śledzonych i analizowanych schematach zachowań użytkowników.

System jest dostępny dla klientów także z kompleksową obsługą profesjonalistów w zakresie szeroko rozumianych działań e-mail marketingowych.

Firma mailPro to uznany na rynku specjalista w zakresie dostarczania skutecznych rozwiązań e-mail marketingowych mających na celu zwiększanie sprzedaży, obniżanie kosztów, budowanie trwałych relacji z klientem oraz usprawnianie procesów komunikacyjnych.

Szczegółowych informacji udziela:

Dawid Makowski

Brand Manager mailPro Sp. z o.o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"