Wirująca puszka reklamuje Pepsi na dachu dworca w Warszawie

Na dachu dworca Warszawa Śródmieście umieszczono wirującą puszkę reklamującą zmieniony wizerunek Pepsi. Nietypowy nośnik przygotowały agencja BBDO Warszawa i Clear Channel Poland.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Puszka Pepsi wirująca na dachu dworca Warszawa Śródmieście ma wysokość 6 metrów i średnicę 4 metrów. Nietypowy nośnik jest elementem outdoorowej kampanii wspierającej rebranding tej marki. Dotychczas w logo Pepsi pasy trzech kolorów były równoległe, natomiast obecnie są asymetryczne. Cała akcja jest prowadzona na citylightach Clear Channel Poland w 8 największych aglomeracjach.

grafika

Kampanię - zaplanowaną do końca stycznia - przygotowała agencja BBDO Warszawa.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów