„Wisła Live!” – rusza konkurs Radia Kolor

Radio Kolor 103 FM ogłosiło start konkursu muzycznego „Wisła Live!”. Celem konkursu jest promocja twórców i umożliwienie im zaistnienia na scenie medialnej i koncertowej.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Wisła Live!” – rusza konkurs Radia Kolor
fot. materiały prasowe

Inicjatywa skierowana jest do artystów i zespołów, którzy czerpią inspirację z przyrody, miasta oraz atmosfery rzeki Wisły. Aby wziąć udział, należy przesłać autorski utwór, nawiązujący do Wisły.

Spośród nadesłanych prac komisja muzyczna Radia Kolor wybierze te, które zostaną zakwalifikowane do głosowania publicznego. Wybrane piosenki zostaną zaprezentowane w specjalnym zestawieniu na stronie internetowej Radia Kolor.

Zwycięzca konkursu wystąpi na żywo podczas finałowego koncertu nad Wisłą. Emisja nagrodzonego utworu oraz wywiadu ze zwycięzcą odbędzie się w audycji „Kawałek Polski” na antenie Radia Kolor. Zwycięzca otrzyma także profesjonalną sesję live w studiu rozgłośni oraz projekt graficzny okładki singla, wykonany przez graficzkę Olę Jasionowską.

Konkurs „Wisła Live!” to inicjatywa wspierająca lokalną kulturę i młodych twórców, wpisująca się w działania Dzielnicy Wisła, która od lat rozwija życie artystyczne w przestrzeni nadwiślańskiej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii