WIŚNIOWSKI wspiera dziecięce pasje

VI Międzynarodowy Turniej Sokolika i VI Turniej Piłkarski Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Firma WIŚNIOWSKI, sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej, nie zapomina także o młodych amatorach boiska. Marka postanowiła wesprzeć dzieci w realizacji ich sportowych pasji, stając się sponsorem dziecięcych turniejów piłkarskich. Kolejna szansa na spełnienie marzeń przed nimi – 9 września dzieci z domów dziecka dzięki firmie WIŚNIOWSKI powalczą o wyjazd na mecz reprezentacji Polski z Danią! Ducha sportu warto pielęgnować od najmłodszych lat, aby dać szansę rozwijać skrzydła talentom i uczyć dzieci oraz młodzież zasad honorowej rywalizacji. Firma WIŚNIOWSKI dobrze o tym wie, dlatego dokłada swoją cegiełkę do organizacji turniejów piłkarskich przeznaczonych dla młodych amatorów sportu. Mali piłkarze nie raz pokazali, że swoim zapałem i duchem walki mogą zawstydzić niejednego profesjonalnego sportowca. Tak było również podczas VI Międzynarodowego Turnieju Sokolika, który wsparła firma WIŚNIOWSKI. W turnieju wzięło udział 28 drużyn z 9 krajów, a mecz finałowy przyciągnął na trybuny tłum widzów. Imprezie towarzyszył wspaniały klimat, a młodzi sportowcy pokazali, ze stać ich na wiele. Wielkimi krokami zbliża kolejna dawka sportowych emocji - 9 września w Tarnobrzegu odbędzie się VI Turniej Piłkarski Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych. Rywalizować w nim będzie blisko 20 drużyn z całego kraju, stworzonych przez dzieci z domów dziecka. Zwycięzców imprezy firma WIŚNIOWSKI nagrodzi biletami na mecz reprezentacji oraz gadżetami z autografami piłkarzy. To gratka dla każdego miłośnika piłki nożnej, więc zdecydowanie będzie o co walczyć. Organizatorem turnieju jest Centrum Opieki nad Dzieckiem w Skopaniu – jedna z placówek nagrodzonych niedawno w konkursie firmy WIŚNIOWSKI „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie”. To kolejny dowód na wyjątkowe zaangażowanie tej placówki w rozwój i wychowanie dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. - Nawet największy talent może zostać zaprzepaszczony, jeśli nie będzie wspierany. Dodatkowo jeśli rywalizacji towarzyszą takie pozytywne emocje i zasady fair play, to zawsze warto włączyć się w ich organizację. Jako sponsor Reprezentacji Polski nie mogliśmy pozostać obojętni wobec dzieci, które mają swoich piłkarskich idoli i być może podążą ich śladem. Kto wie, czy dzięki takim inicjatywom w przyszłości ci zawodnicy nie zastąpią obecnych członków kadry i mamy nadzieję, po raz kolejny do ich determinację do zwycięstwa wzmocni firma WIŚNIOWSKI - skomentowała sportowe wydarzenia Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu w firmie WIŚNIOWSKI. WIŚNIOWSKI (PRESS BOX) www.wisniowski.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online