„Witaj w świecie łatwego prasowania” w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)

W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamująca żelazka Philips PerfectCare. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Witaj w świecie łatwego prasowania”, przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Witaj w świecie łatwego prasowania” w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)

Kampania podkreśla główne zalety żelazek Philips PerfectCare: możliwość prasowania w pionie, gwarancję braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silny wyrzut pary. Reklamy przekonują, że dzięki temu prasowanie staje się łatwiejsze i szybsze, a jego efekty lepsze.

Akcja jest realizowana od drugiej połowy sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD, aktywności z udziałem blogerek parentingowych i lifestylowych). Kampanii, zaplanowanej do końca października, towarzyszy promocja konsumencka „Testuj generator pary Philips przez 60 dni”.

grafika

Za strategię i realizację akcji, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiadają agencja Lubię to - linked by Isobar oraz dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu