Jak co roku, wszystkie wyemitowane podczas Super Bowl reklamy YouTube umieścił na kanale Ad Blitz, a internauci mogli przez tydzień głosować na swoje ulubione spoty.
Najpopularniejszą reklamą wśród użytkowników YouTube okazał się "With Dad" - 90-sekundowy spot promujący markę samochodów Nissan.
1. Nissan - "With Dad"

Na drugim miejscu znalazł się spot promujący grę "Clash of Clans", a czołówkę rankingu ulubionych reklam wśród użytkowników YouTube uzupełniają spoty marek Dodge, Budweiser i Jeep.
2. Clash of Clans - “Revenge”
3. Dodge - "Wisdom"

4. Budweiser - "Lost Dog"
5. Jeep - "Beautiful Lands"

YouTube podaje, że w tym roku w sumie oddano o blisko 40 proc. więcej głosów niż przed rokiem, a na samego zwycięzcę użytkownicy zagłosowali w liczbie o 60 proc. większej niż na najpopularniejszy spot Super Bowl 2014.











