Trzciński na nowo utworzonym stanowisku odpowiedzialny będzie za obszar sprzedaży agencyjnej, mobile oraz new business. Drugim zastępcą Pawła Kosska, dyrektora biura reklamy internetowej Polska Press Grupy, pozostaje Eliza Słoma-Górska, odpowiadająca za sprzedaż branżową w serwisach ogłoszeniowych spółki.
Witold Trzciński z branżą reklamową i wydawniczą związany jest od ponad 20 lat. Do Polska Press Grupy przeszedł z Gremi Business Communication, gdzie od sierpnia 2012 roku zajmował stanowisko dyrektora biura reklamy i ogłoszeń. W lutym br. zastąpiła go tam Ewa Kozłowska.
Wcześniej Trzciński pracował w Grupie Bauer na stanowisku zastępcy dyrektora biura reklamy. W latach 2006-2011 był dyrektorem działu agencyjnego w biurze reklamy i ogłoszeń Muratora, a od 1995 do 2007 roku - dyrektorem działu dodatków telewizyjnych w spółce Mediatak. W grudniu ub.r. został arbitrem w Komisji Etyki Reklamy.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwisy Polska Press Grupy w marcu br. odwiedziło 9,16 mln użytkowników (więcej na ten temat).











