"Wkrótce święta" - świąteczna oferta Clear Channel Pol

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wkrótce święta" - pod takim hasłem Clear Channel Poland prezentuje świąteczną ofertę dla Klientów. Oferta została przygotowana na podstawie dokładnych analiz zachowań konsumenckich w okresie przedświątecznym.

Atutem oferty Clear Channel Poland jest możliwość uzyskania synergii działań reklamowych poprzez jednoczesne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i reklamy w miejscu sprzedaży. Przewidziane w ofercie pakiety reklamowe dają bowiem możliwość dotarcia z przekazem reklamowym nie tylko tam, gdzie ruch uliczny jest największy oraz w pobliże punktów sprzedaży, ale nawet bezpośrednio do miejsca ekspozycji produktu wewnątrz sklepu.

Z analizy zachowań konsumenckich wynika, że w okresie świątecznym konsumenci są bardziej niż zwykle skłonni do nieplanowanych zakupów. Aż 60 procent osób nie ma określonych, ulubionych marek, a do zakupu może skłonić ich reklama, ekspozycja towaru w sklepie bądź promocja cenowa.

Stąd świąteczna propozycja Clear Channel obok standardowych nośników reklamy zewnętrznej obejmuje także rozwiązania reklamowe dostępne wewnątrz największych hipermarketów, które - dla wielu produktów kupowanych z okazji świąt - stanowią kluczowy kanał dystrybucji. Jak wynika z badań aż 59 procent konsumentów korzysta z hipermarketów jako źródła zaopatrzenia.

Oferta "Wkrótce święta" wykorzystuje także atuty i potencjał samej reklamy zewnętrznej jako środka przekazu reklamowego:

- jest dokładnie tam, gdzie w okresie wzmożonych zakupów przebywają ludzie - na ulicach miast, w pasażach handlowych, w sklepach, super- i hipermarketach;

- daje możliwość zbudowania masowego zasięgu;

- jest elastyczną formą przekazu, gdyż poza możliwością dotarcia z komunikatem reklamowym do masowego odbiorcy pozwala poprzez wybór odpowiednich lokalizacji dotrzeć do sprecyzowanych grup odbiorców w wyodrębnionych obszarach miast oraz do specyficznych miejsc, np. obszary handlowe;

- jest to ostatnie medium, z jakim odbiorca ma kontakt przed dokonaniem zakupu;

- dzięki oświetleniu reklama zewnętrzna oddziałuje nawet po zapadnięciu zmroku, przyciąga wzrok;

- jest najlepiej postrzeganym środkiem przekazu spośród innych mediów (aż 98 procent ankietowanych przez IPSDOS Demoskop ma pozytywny stosunek do reklamy zewnętrznej - badania z 2002 r.).

W świątecznej ofercie Clear Channel przygotowano trzy propozycje pakietów nośników, zróżnicowanych pod względem rodzaju nośników i zasięgu kampanii.

Szczególnej wartości dodają pakietom nośniki przy hipermarketach oraz rozwiązania reklamowe w miejscu sprzedaży. Proponowane pakiety charakteryzują się wysokim współczynnikiem oświetlenia, wynoszącym aż 80%.

Pierwsza propozycja została stworzona z myślą o klientach, którzy planują duże kampanie. Dobór nośników w tym pakiecie oraz ich ilość gwarantuje szeroki zasięg kampanii.

Dwie pozostałe propozycje pozwalają reklamodawcom na uwzględnienie specyfiki i charakteru reklamowanych towarów, przykładowo dla dóbr z wyższej półki warto zastosować podświetlane i nowoczesne nośniki typu citylight zlokalizowane w centrach miast, wzdłuż kluczowych ciągów komunikacyjnych i w obszarach handlowych.

Klienci Clear Channel Poland w specjalnej ofercie świątecznej otrzymali zatem możliwość skorzystania z zalet dwóch form reklamy jednocześnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"