„Włącz Fakty” i „lider opinii” w kampanii RMF FM

Ruszyła kampania RMF FM promująca opiniotwórczość tej stacji. Jednocześnie startuje się druga odsłona akcji reklamowej „Faktów” RMF FM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 16 marca kampania RMF FM podkreśla, że rozgłośnia ta zajęła pierwsze miejsce w rankingu opiniotwórczości stacji radiowych za ubiegły rok przygotowanym przez Instytut Monitoringu Mediów (zobacz szczegóły tego zestawienia). Akcja - przygotowana we własnym zakresie przez dział promocji Grupy RMF - obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Dziennik Gazeta Prawna”) oraz internet (największe portale).

grafika

Jednocześnie rusza druga odsłona kampanii „Faktów” RMF FM, rozpoczętej pod koniec ub.r. W ramach akcji - prowadzonej pod hasłem „Włącz Fakty” - na reklamach będzie wyświetlana godzina najbliższego wydania „Faktów” oraz nagłówek z newsem, który się w nich pojawi. >>> Radio ZET i Trójka ostro w dół. Rekordowy wynik Radia Maryja. Jaki wynik RMF FM?

Działania tak jak wcześniej obejmą outdoor (9 wielkoformatowych ekranów digital signage w newralgicznych komunikacyjnie punktach Warszawy), a ponadto internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, GazetaPrawna.pl, Dziennik.pl, Forsal.pl, RP.pl, Parkiet.com, UwazamRze.pl). Pomysł i kreację kampanii przygotował dział promocji RMF FM, ekrany dostarczyła firma Video Outdoor, a w zakupie mediów pośredniczył dom mediowy Media Insight.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu