Rozpoczęta 16 marca kampania RMF FM podkreśla, że rozgłośnia ta zajęła pierwsze miejsce w rankingu opiniotwórczości stacji radiowych za ubiegły rok przygotowanym przez Instytut Monitoringu Mediów (zobacz szczegóły tego zestawienia). Akcja - przygotowana we własnym zakresie przez dział promocji Grupy RMF - obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Dziennik Gazeta Prawna”) oraz internet (największe portale).
Jednocześnie rusza druga odsłona kampanii „Faktów” RMF FM, rozpoczętej pod koniec ub.r. W ramach akcji - prowadzonej pod hasłem „Włącz Fakty” - na reklamach będzie wyświetlana godzina najbliższego wydania „Faktów” oraz nagłówek z newsem, który się w nich pojawi. >>> Radio ZET i Trójka ostro w dół. Rekordowy wynik Radia Maryja. Jaki wynik RMF FM?

Działania tak jak wcześniej obejmą outdoor (9 wielkoformatowych ekranów digital signage w newralgicznych komunikacyjnie punktach Warszawy), a ponadto internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, GazetaPrawna.pl, Dziennik.pl, Forsal.pl, RP.pl, Parkiet.com, UwazamRze.pl). Pomysł i kreację kampanii przygotował dział promocji RMF FM, ekrany dostarczyła firma Video Outdoor, a w zakupie mediów pośredniczył dom mediowy Media Insight.











