„Włącz Hortex do posiłku” - kampania soków 100%

Pod hasłem „Włącz Hortex do posiłku” ruszyła kampania reklamowa soków 100%. Działania przygotowały Opus B, ASAP&ASAP, Dynamo Films, OMD i Pure Play.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Włącz Hortex do posiłku” - kampania soków 100%

Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia.

Agencja Opus B przygotowała serię spotów telewizyjnych oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.

- Kampania ma dynamiczny i lifestylowy charakter oraz pozytywny i nowoczesny look – zgodnie z nowym pozycjonowaniem Hortex. Te soki towarzyszą prawdziwym ludziom w realnym świecie. Wyzwalają pozytywne emocje i wspierają "ogarniaczy" dnia codziennego - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B, agencji odpowiedzialnej za kreację kampanii.

Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele