„Włącz rozrywkę” w kampanii laptopów Toshiba

Pod hasłem „Toshiba Fun Włącz rozrywkę” rozpoczęła się kampania promująca nowe notebooki i netbooki Toshiby. Akcję wspierają działania reklamowe w internecie, prasie, sklepach i na outdoorze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Promocją „Toshiba Fun Włącz rozrywkę” są objęte nowe notebooki tej marki oparte na procesorach Intel Core i3, i5 i i7 oraz netbooki oparte na procesorach Intel Atom. W ramach akcji każdy, kto kupi taki laptop, może go zarejestrować na stronie toshibafun.pl. W zależności od kupionego modelu użytkownikowi przysługuje jeden z trzech pakietów rozrywkowych: Mega, Medium lub Mini, z których każdy zawiera pliki mp3, filmy do obejrzenia on-line oraz dostęp do gier. Kontent ten można wykorzystać do 22 lipca.

grafika

Celem promocji jest podkreślenie wysokich parametrów multimedialnych komputerów przenośnych Toshiba, które pozwalają użytkownikom cieszyć się rozrywką na najwyższym poziomie w dowolnym miejscu. Akcję wspierają działania reklamowe obejmujące prasę, internet (największe portale, aktywności na fanpage’u Toshiba Polska na Facebooku), punkty sprzedaży (materiały POS w sklepach partnerskich) oraz outdoor (ponad 200 tablic w 8 głównych miastach).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela