Włącz telewizor o 18-45 - pomóż dzieciom!

Dzisiaj dokładnie o godzinie 18:45, tuż przed 'Wydarzeniami' Telewizja Polsat wyemituje charytatywny 'Mikołajkowy blok reklamowy'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jaka to będzie kwota? Wszystko zależy, ile osób obejrzy reklamy. Polsat przekaże grosz od każdego widza. Im więcej widzów obejrzy „Mikołajkowy blok reklamowy", tym więcej pieniędzy wpłynie na rzecz akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”. W tym roku pieniądze zbierane są na zakup aparatury do leczenia chorób nowotworowych u dzieci.

 Do akcji przyłączyło się wiele firm: Fiat Auto Poland, Gillette Poland, Jeronimo Martins, Polska Telefonia Cyfrowa, Polpharma, Nestle Polska, MasterCard, Polpharma, Reckitt Benckiser, General Motors, Coca Cola Poland, Motorola, Avon Cosmetics, Gellwe oraz Ferrero Polska.

„Mikołajkowy blok reklamowy" zobaczymy w Telewizji Polsat już po raz drugi. Pierwsza edycja miała miejsce w ubiegłym roku i zakończyła się dużym sukcesem. Wówczas obejrzało go ponad pięć i pół miliona widzów (według danych AGB Polska). Dzięki temu w ciągu 315 sekund zebrano 555 tysięcy 430 złote 34 grosze na rzecz chorych dzieci.

Liczba widzów zostanie określona na podstawie badań AGB Nielsen Media Research.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"