Właściciel Dove i Rexony klientem 38 Content Communication

Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever, właściciel takich marek, jak Dove czy Rexona. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Właściciel Dove i Rexony klientem 38 Content Communication
fot. materiały prasowe

Unilever będzie wspierany przez zespół agencji zarówno w zakresie działań media relations, jak również PR-u korporacyjnego, sustainability czy komunikacji wewnętrznej.

- Poszukiwaliśmy agencji, która przygotuje i wdroży strategię działań PR dostosowaną do realiów polskiego rynku, a jednocześnie odpowiadającą na nasze globalne cele. Wierzę, że 38 Content Communication jest partnerem, z którym zrealizujemy nasze plany w bardzo dynamicznym otoczeniu komunikacyjnym rynku FMCG - mówi Maciej Lasoń, communication & corporate affairs director CEE Unilever.

Za działania strategiczne odpowiada dział strategii: Martyna Solińska i Agnieszka Cieślarek. Za kompleksową obsługę klienta w zakresie działań PR odpowiedzialny jest zespół Karoliny Śmiejkowskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarka wPolsce24 poprowadziła wiec prezydenta Nawrockiego. "Poczułam się znów jak w kampanii"

Dziennikarka wPolsce24 poprowadziła wiec prezydenta Nawrockiego. "Poczułam się znów jak w kampanii"

Trump potwierdza: "pozwiemy BBC". Astronomiczna kwota

Trump potwierdza: "pozwiemy BBC". Astronomiczna kwota

Kolejny nadawca kończy niekodowaną emisję naziemną. Stratni będą też widzowie z Polski

Kolejny nadawca kończy niekodowaną emisję naziemną. Stratni będą też widzowie z Polski

Rekordowa popularność subskrypcji streamingowych z reklamami

Rekordowa popularność subskrypcji streamingowych z reklamami

Fałszywy profil byłego dziennikarza TVN24 i TVP Info zachęca do inwestowania

Fałszywy profil byłego dziennikarza TVN24 i TVP Info zachęca do inwestowania

Brutalna szczerość wicenaczelnego "Timesa". Tak zareagował na fałszywe artykuły swoich dziennikarzy

Brutalna szczerość wicenaczelnego "Timesa". Tak zareagował na fałszywe artykuły swoich dziennikarzy