Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska

Grupa Hortex rozpoczęła digitalową odsłonę kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki woda Jurajska. Przygotowała ją agencja ASAP&ASAP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska

Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby digital.

Kreacje odwołują się do pochodzenia wody Jurajska, czyli mających ponad 200 000 lat skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pojawia się w nich również wizerunek ambasadorki - Agnieszki Radwańskiej. Zachęca ona do codziennego sięgania po produkt.

Kampania ma charakter długofalowy, działania przewidziane zostały na cały rok 2021.

Za strategię, kreację i egzekucję działań digital odpowiada agencja ASAP&ASAP. Strategię mediową kampanii przygotował dom mediowy Pure Play. Oba podmioty współpracują z marką Jurajska od 2020 roku.

Za działania ATL odpowiada agencja Opus B. Planowaniem i zakupem mediów offline zajmuje się OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji