Woda "Mama i ja": Szczęście dla Ciebie, zdrowie dla dziecka

Pod hasłem "Szczęście dla Ciebie, zdrowie dla dziecka" rozpoczęłasię w internecie kampania reklamowa wody "Mama i ja". Akcjapodkreśla, że produkt ten najlepszą bazą napojów i posiłków dlaniemowląt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania przeznaczonej dla niemowląt do 12 miesiącażycia wody źródlanej "Mama i ja" podkreśla, że jest ona najlepsząbazą napojów i posiłków dla tych dzieci, zapewniając im bezpiecznei zdrowe żywienie. Akcja pod hasłem "Szczęście dla Ciebie, zdrowiedla dziecka" jest skierowana przede wszystkim do kobiet w ciąży imatek karmiących piersią.

Akcja prowadzona jest na razie w internecie, obejmując serwisyparentingowe (m.in. Onet dziecko, Interia dziecko, wp.pl, babyboom,maluchy.pl, dziecko.pl) malingi targetowane oraz artykułysponsorowane, tematyczne pakiety zasięgowe i sponsoringi serwisów.Wkrótce kampania zostanie uzupełniona o sponsoring telewizyjny iproduct placement. Strategią, kreacją i budżetem tych działańzajmuje się agencja Instytut Rozwoju Reklamy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele