Wojciech Mann i Jan-Rapowanie reklamują McDonald’s (wideo)

Dziennikarz Wojciech Mann i raper Jan-Rapowanie zostali twarzami nowej kampanii reklamowej sieci fastfoodów McDonald’s Polska. Promują nowe wersje kanapek sieci. Kampanię zrealizowały DDB, OMD, Isobar Polska, Papaya Films, RIOdePost, Juice Sound, 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wojciech Mann i Jan-Rapowanie reklamują McDonald’s (wideo)

Wojciech Mann i Jan-Rapowanie promują w serii filmików kanapki McDonald's - Big Maca, WieśMaca, McRoyala czy Cheeseburgera. Wiosną tego roku McDonald’s zmienił receptury kanapek. Polska to pierwszy kraj w Europie i trzeci na świecie, gdzie wprowadzono te zmiany.

W telewizyjnym spocie, stworzonym w ramach tradycyjnej kampanii reklamowej, pada wiele wyniosłych słów na temat udoskonalonego Big Maca.

Serii odcinków z Wojciechem Mannem i Janem-Rapowanie towarzyszy szeroko zakrojona aktywacja użytkowników sieci, którzy sami mogą tworzyć epitety, porównania i metafory na temat. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród zgłoszeń wpisywanych na dedykowanej stronie i poprzez interaktywne bannery, trafi w sierpniu na mural w samym centrum Warszawy.

Druga faza kampanii wspierającej zmiany w produktach McDonald’s prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-przerabia-plastikowe-slomki-na-kostiumy-kapielowe ##

Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska. Produkcją spotu zajęło się Papaya Films, postprodukcją RIOdePost i Juice Sound.

To kolejna kampania reklamowa, w której bierze udział Wojciech Mann, po tym jak w marcu br. po 55 latach współpracy pożegnał się z radiową Trójką. W kwietniu dziennikarz pojawił się w wizerunkowej reklamie piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. Wcześniej Mann promował sklepy z elektroniką Saturn (jesienią 2018 roku ta marka zniknęła  rynku) i, wspólnie z Krzysztofem Materną, Kredyt Bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji